Monday, October 18, 2010

wasiat untuk diri dan kawan2..

kawan,,
dulu aku kenal dirimu semasa kite same2 di bangku sekolah..
kawan2 ku di sekolah rendah astana raja...
kawan2 ku di sekolah menengah dato' abdullah..
kawan2 ku di USIM..

perasan tak...
ada kawan kite yg sudah terlanjur....
takot tak??

kawan2,,
sudah lame kita x berjumpe..hampir bertahun..
dan akhirnya..

dengan izin Allah,,kite dipertemukan melalui media elektronik..

facebook
yahoo messenger

kawan..aku gembira dapat menyambung kembali hubungan kite..
tapi aku juga sedih...geram..

bila mana aku membuka photo dirimu,,,

tudung yg dulu same2 kite sume pakai untuk tutp aurat kini tiada..
ko sudah mula mempunyai bf dan gf..
ko secara terangan memaparkan photo2 mu..
dengan gaya2 yg aku x boleh terima ..
kerana,,
ia berlainan dgn dirimu yg dulu aku kenal...

ko berpegangan dengan temanmu seperti kamu sudah berkahwin..
ko membiarkan dirimu disentuh, dipegang...
kenapa?
adakah kau malu sekiranya ko tiada bf / gf seperti mereka yg laen..??

aku x tahu kenapa..kite aliran agama kawan..
sepatotnye kite lebih tahu...

kawan2..kembalilah pada cara hidup Islam..
xkan la kamu ingin terus berada seperti itu..
tidakkah kite tahu bahawa Allah itu maha Melihat..

Ya Allah,,selamatkanlah aku, keluarga dan kawan2 ku serta muslimin muslimat dari di uji dgan fitnah2 dunia dan keasyikan duniawi..

p/s :: SS x perfect..ini adalah untuk peringatan buat diri SS dan korang sume...kira SS da jalankan t/jawab SS sbb SS takot dipersoalkan di akhirat..!!

guys,, jom..!!! kembali normal dgn Islam..! ^___^

jgn terasa or marah ea..ni sbb SS sayang u guys..!

No comments:

Post a Comment